Plasarea Produsului
Noble House are o abordare complexă în ceea ce privește plasarea produselor: oriunde doriți ca produsul dvs. să fie plasat, noi îl vom plasa la locul potrivit. Pentru unii clienți, a avea un produs la televizor, în filme și ziare; pentru alții, înseamnă pur și simplu a avea în sfârșit un produs pe rafturile magazinelor alimentare. Pentru oricare dintre scopuri, echipa de plasare a produselor Noble House a dezvoltat conexiunile potrivite de-a lungul deceniilor în industrie.
Televiziune, Filme și Altele
Probabil că ați observat exemplele evidente de plasare a produselor în televiziune și în filme: Ochelari de soare de neuitat Ray Ban ai lui Tom Cruise în Top Gun, Will Smith încălțând o pereche de Converse All Stars în iRobot, Max Greenfield proclamându-și dragostea eternă pentru Ford Fusion în New Girl.
Nu trebuie să fiți o marcă uriașă precum Ray Ban, Converse sau Ford pentru a beneficia de astfel plasare a produselor. În timp ce filmele și emisiunile TV sunt modalități excelente de promovare a mărcilor consacrate, mărcile noi sau mai mici pot crește recunoașterea și implicarea prin intermediul emisiunilor TV de zi, al ziarelor, al revistelor și chiar al panourilor profesionale și al expozițiilor comerciale. Noble House combină marketingul de influență și plasarea de produse cu gestionarea social media pentru a crea o platformă de "Funnel Marketing" perfect integrată.
Vânzări
La fel de importantă ca și recunoașterea mărcii pe ecran și în publicații, o parte vitală a plasării produselor este construirea prezenței în magazinele majore și minore. Noble House colaborează cu comercianți locali, regionali, naționali și internaționali pentru a plasa produsele în magazine și pe site-urile de comerț online. Fie că doriți să fiți într-un supermarket local sau să fiți prezenți pe Amazon, echipa noastră va dezvolta și va executa o strategie pentru a maximiza eficiența distribuției și ROI.
Primul pas în acest caz este să determinăm plasarea ideală pentru produsul dvs. Unele produse se încadrează mai bine în magazinele mici, altele în magazinele mari, iar altele în comerțul online. De cele mai multe ori, strategia noastră combină aceste abordări pentru a ne adresa unei palete largi de cumpărători. Abordarea noastră strategică nu este determinată doar de obiectivele clienților noștri, ci și de un proces de colectare a datelor elaborat cu precauție și în mod obiectiv. Echipa Noble House utilizează date și cercetări pentru a identifica datele demografice ale clienților dvs. țintă și pentru a determina modul în care aceștia preferă să cumpere. În cele din urmă, ne folosim de rețeaua noastră de profesioniști în domeniul vânzărilor pentru a plasa produsul dumneavoastră exact acolo unde trebuie să ajungă.
Programează o Consultație Gratuită
Testimoniale



Rachel Foster
NortheastCo


Kesti Aysseh
Darien Chamber of Commerce


Pamela Kushner
HonorBound Foundation


Dr. Peter Maro
Blue Wave Orthodontics


Megan Rose
Events by Megan

