Servicii Optimizare SEO - Ce Reprezintă SEO (Optimizarea Pentru Motoarele de Căutare)?
Peste 72% din Interacțiunile Online Debutează cu un Motor de Căutare. Dorești să te situezi și tu în topul rezultatelor de căutare?
Chiar dacă SEO este o parte importantă a oricărei strategii de marketing digital, este adesea neglijată deoarece mulți proprietari de afaceri nu o înțeleg.
Pe scurt, SEO, sau optimizarea pentru motoarele de căutare, este o modalitate organică de a vă crește prezența online prin postarea unui conținut de înaltă calitate atât pe site-ul dvs. web, cât și în altă parte. Cu cât aveți un conținut mai ridicat care conține anumite cuvinte cheie, cu atât șansele cresc să apăreți atunci când cineva caută acel cuvânt cheie pe Google. Spre deosebire de marketingul cu plata per click, SEO este considerat un mod organic de a atrage trafic către site-ul dvs. Asta înseamnă că nu veți plăti nimic către Google, costurile asociate cu SEO se redirecționează către scrierea, postarea si optimizarea de conținut.
SEO reprezintă procesul de optimizare a website-urilor pentru a spori vizibilitatea și poziționarea paginilor web în cadrul rezultatelor de căutare naturale. Implementarea unei strategii SEO eficiente este crucială pentru a crește calitatea și volumul traficului spre site-ul tău.
Această practică se divide în două categorii principale: SEO on-page, care constă în optimizarea componentelor interne ale unui site web pentru a îmbunătăți clasamentul și experiența utilizatorilor, și SEO off-page, ce implică acțiuni efectuate în exteriorul site-ului tău cu scopul de a obține un rang mai înalt în căutările Google.
Este important de reținut că un SEO bun necesită timp și efort semnificativ. De aceea, ne place să le reamintim clienților la ce să se aștepte atunci când ne angajează pentru servicii SEO.
Pentru ce este necesară Optimizarea SEO?
- SEO constituie un element esențial pentru succesul în marketingul digital al afacerii tale.
- Prin optimizarea SEO a site-ului, se stimulează traficul, se promovează brandul și se îmbunătățește experiența utilizatorului.
- Serviciile SEO cresc organic încrederea în marca ta.
- SEO facilitează vizibilitatea, contribuind astfel la procesul de vânzare, în funcție de obiectivele stabilite.
- Beneficiile serviciilor SEO sunt pe termen lung și oferă un Return on Investment (ROI) excelent.
- Brandurile necesită SEO ca metodă eficientă și profitabilă pentru a înțelege și a atrage clienții în momente cruciale.
Ce veți primi:
Conținut digital original și de înaltă calitate, în fiecare săptămână. Conținutul include întotdeauna două lucruri: cuvinte cheie și un link către site-ul dmv. În timp, acest lucru îmbunătățește autoritatea domeniului dvs. iar o autoritate ridicată a domeniului va ajuta pagina dvs. să se claseze mai sus în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare.
Listarea în directoare de afaceri, publicare de articole calitative in presa online naționala si locala. Ne vom asigura că afacerea dvs. este listată, cu informații actualizate, pe toate site-urile de listare a afacerilor pe care le putem găsi, atât la nivel local, cât și național. Acest lucru ajută site-ul dvs. să fie remarcat atât de Google, cât și de potențialii cumpărători sau de clientii deja existenți.
Noi pagini de destinație(landing pages) pentru site-ul dvs. Aceste pagini vor fi specifice cuvintelor cheie, concepute pentru a atrage trafic către site-ul dvs. atunci când oamenii caută acele cuvinte cheie pe Google.
Rapoarte lunare. Vă vom anunța întotdeauna cum merge SEO-ul dvs., arătându-vă cum se clasează site-ul dvs. în paginile de rezultate și, de asemenea, câți oameni vizualizează acele pagini de rezultate. SEO este un proces dinamic, ceea ce înseamnă că ne adaptăm mereu strategia pe baza rezultatelor pe care le vedem.
Metodologia Noble House Digital:
Pasul 1:
Analiză/Audit
Realizăm auditul SEO al site-ului tău, evaluarea strategiei de content marketing și analiza profilului de linkuri, cu scopul de a dezvolta și implementa o strategie de succes.
Pasul 2:
Strategie
Îți oferim suport în definirea obiectivelor și adaptăm strategia, campaniile publicitare și anunțurile pentru a corespunde cu rezultatele pe care dorești să le atingi.
Pasul 3:
Cercetare/Research
Realizăm o cercetare detaliată pe piața în care operează afacerea ta înainte de a elabora strategia SEO, cu scopul de a identifica concurenții și de a înțelege profilul cumpărătorilor tăi.
Pasul 4:
Creare Content
Pe parcursul acestei faze, echipa noastră de designeri și redactori va elabora conținut vizual și textual, fundamentat pe etapele prealabile și obiectivele stabilite de dumneavoastră, urmând să le supună apoi spre aprobarea finală din partea dumneavoastră.
Pasul 5:
Implemetare
Fără o implementare adecvată, nicio strategie sau plan de acțiune nu va aduce rezultate. Noi ne angajăm să punem în practică toate aspectele ce țin de expertiza noastră.
Pasul 6:
Monitorizare
Monitorizăm cu rigurozitate implementarea adecvată a elementelor livrate, asigurându-ne că obiectivele SEO sunt îndeplinite. Evaluăm rezultatele și le raportăm corespunzător.
Pasul 7:
Optimizare SEO Continuă
Ne actualizăm constant în funcție de evoluțiile pieței și ne ajustăm agil prin reoptimizarea strategiei SEO. Înțelegem ce funcționează și identificăm aspectele ce pot fi îmbunătățite.
Pasul 8:
Analiză și Raportare
Ne angajăm să furnizăm în mod regulat informații amănunțite despre campanii și performanța acestora, asigurându-te că ești constant la curent cu rezultatele obținute.
Întrebări Frecvente:
SEO face parte dintr-o strategie de marketing digital care se focusează pe optimizarea unui site web pentru a-i crește vizibilitatea în fața motoarelor de căutare (precum Google) și pentru a genera o creștere a calității și cantității traficului de vizitatori. SEO se referă la îmbunătățirea rezultatelor neplătite și exclude traficul direct și achiziționarea pozitionări plătite. În câteva cuvinte, SEO este serviciul care face site-ul dvs. să apară în mod organic pe prima pagină a motoarelor de căutare Google, Bing sau Yahoo.
Există un număr mare de variabile care trebuie luate în considerare. Doar Google face peste 3000 de ajustări ale algoritmului pe an, care pot influența clasamentul site-urilor web. Cei mai importanți factori sunt: un site web sigur, accesibil și bine construit, viteza rapidă a paginii (pe mobil și pe desktop), compatibilitatea cu dispozitivele mobile, autoritatea domeniului dvs. conținut optimizat de înaltă calitate, SEO tehnic excelent, o experientă a unitilizatorului minunată, precum și link-uri interne și externe către și dinspre site-ul dvs.
Primele cinci rezultate organice reprezintă 67% din toate click-urile pe Google. 75% dintre cei care efectuează căutări nu ajung la pagina a doua din rezultatele motorului de căutare. Acest lucru înseamnă că, dacă nu vă aflați în partea superioară a primei pagini în mod organic pentru produsul sau serviciul pe care îl oferiți, pierdeți enorm de mult.
Există o multitudine de instrumente gratuite și plătite care pot ajuta la colectarea imediată a unor cantități semnificative de date care pot contribui la elaborarea strategiei noastre. Niciun instrument nu acoperă in totalitate și de aceea folosim o varietate de instrumente pentru a concretiza o rețetă potrivită pentru dumneavoastră. Ca exemplu, Noble House foloseste Semrush, Moz, Ahrefs, Google Analytics, Google Search Console, Google Data Studio, etc.
SEO funcționează prin crearea de conținut de înaltă calitate și autoritate alături de cuvinte cheie selectate de dvs. și prin publicarea acestora fie pe site-ul dvs. web, fie pe site-urile web ale unor terțe părți, pentru a oferi rezultate pozitive în căutarea Google utilizatorilor care caută acele cuvinte cheie. De exemplu, am crea articole cu cuvântul cheie "dentist în Bucuresti" cu scopul de a genera un buzz pentru oricine caută un cabinet stomatologic în Bucuresti.
Este nevoie de timp pentru ca motoarele de căutare să indexeze modificările aduse site-ului dumneavoastră. SEO nu are impactul imediat pe care îl are publicitatea plătită, dar pe termen lung este cu siguranță rentabil! De obicei, vă puteți aștepta să vedeți rezultate în primele 3-6 luni ale campaniei. De asemenea, Google face peste 3000 de modificări de algoritm pe an. Acestea pot afecta clasamentul site-ului dvs. web și, prin urmare, este posibil să vedeți că progresul are loc prin o abordare de tipul "doi pași înainte, un pas înapoi".
Blogurile sunt o modalitate excelentă de a interacționa indirect cu clienții noi și vechi și de a crea o notă personală pentru orice site web. Blogurile sunt, de asemenea, o modalitate excelentă de a atrage trafic pe site, în special cu un articol autoritar și precis.
Aceasta este o evaluare vitală de benchmarketing - analiză comparativă - pentru a determina unde se află site-ul dvs. în prezent (atât offsite, cât și onsite) și ce trebuie să se schimbe pentru a-l imbunătăți. Vom analiza metadatele, backlink-urile, elementele tehnice, cuvintele cheie de clasament și conținutul existent. Pe baza a ceea ce găsim aici, vom putea determina cea mai bună strategie de urmat pentru ca site-ul dvs. să se claseze pentru mai multe cuvinte-cheie de înaltă calitate.
Acest lucru depinde de dumneavoastră și de afacerea dumneavoastră. În mod obișnuit, recomandăm o postare pe blog in fiecare lună pentru un SEO de bază, cu toate acestea pentru unii dintre clienții noștri scriem 4-8 articole de peste 1000 de cuvinte pe lună.
SEO local este SEO asociat mai îndeaproape cu zona geografică. Atunci când cineva tastează "servicii + locație" sau "produs în apropierea mea", motoarele de căutare știu că utilizatorul caută ceva care se află în zona respectivă. Trebuie să vă asigurați că site-ul dvs. este capabil să se claseze pentru căutări locale pertinente.
Am constatat că postările complete pe bloguri sunt cele mai utile pentru SEO. Un articol de calitate în fiecare lună este mai bun decât cinci postări scurte. Cu toate acestea, o combinație între cele două tipuri de articole poate fi uneori eficientă.
Un element cheie în serviciile de SEO, backlink-urile sunt una dintre modalitățile prin care motoarele de căutare pot valida autoritatea site-ului dumneavoastră. Vă puteți gândi la ele ca la niște "voturi". Cu cât mai multe voturi sunt îndreptate către site-ul dvs. web, cu atât acesta devine mai popular!
S-a constatat până acum că conținutul de formă lungă se clasează mai bine cu formate SEO de top, însă mai multe postări scurte pot influența, de asemenea, SEO în direcția corectă. Recomandăm conținutul long-form, totuși, conținutul short-form poate fi perfect în funcție de bugetul tău.
Pornind de la exemplul dentar anterior, puteți alege cuvintele cheie pe baza termenilor de căutare obișnuiți pe care oamenii i-ar folosi pentru a găsi afacerea dvs., cum ar fi "albirea dinților în București" sau "proceduri stomatologice pediatrice".
Puteți obține backlink-uri prin postarea de înaltă calitate pe site-ul dvs. web și prin partajarea organică a acestora cu site-uri web importante, cu autoritate de domeniu ridicată, în încercarea de a le face să puncteze spre site-ul dvs. web.
Programează o Consultație Gratuită
Testimoniale:



Rachel Foster
NortheastCo


Kesti Aysseh
Darien Chamber of Commerce


Pamela Kushner
HonorBound Foundation


Dr. Peter Maro
Blue Wave Orthodontics


Megan Rose
Events by Megan

