Facebook | Instagram | TikTok | X(Twitter) | LinkedIn
Marketingul Social Media (Promovarea pe rețelele sociale) este unul dintre canalele principale prin care companiile interacționează cu clienții și consumatorii. O prezență puternică pe rețelele sociale poate aduce beneficii în ceea ce privește optimizarea motoarelor de căutare (SEO), îmbunătățirea credibilității în industria dumneavoastră și promovarea afacerii.
De aceea, mulți dintre clienții noștri se bazează pe noi pentru gestionarea rețelelor sociale pe mai multe platforme. Managerii noștri de organic social media, creează calendare de conținut organice pentru a detalia fiecare postare pe o perioadă întreagă de o lună, astfel încât să puteți aproba textul și grafica personalizată. Specialiștii Noble House de publicitate vor structura și implementa campanii customizate utilizând Inteligența Artificială (AI) pentru a profita de audiențe personalizate, targetare demografică și de tendințele consumatorilor, Vom aplica acest proces similar pe fiecare platformă, inclusiv Facebook, Instagram, TikTok, X, LinkedIn și altele.
Grafică și Text Personalizat Pentru Fiecare Postare.
O postare excelentă pe rețelele sociale este disruptivă și poate deveni virală; atrage atenția datorită aspectului său diferit față de restul fluxului tău de mesaje. De aceea, este atât de important să folosești grafică personalizată și text bine redactat în fiecare postare. Știm că nu ai timp să creezi o postare care să arate profesional, așa că o vom face noi pentru tine. De la elementele vizuale la text, echipa noastră de experți în gestionarea rețelelor sociale acoperă toate aceste aspecte.
Importanța Recomandărilor din Gură în Gură (word of mouth).
Astăzi, recomandările de la persoane la persoane se fac prin tweet-uri, hashtag-uri și videoclipuri virale. Majoritatea consumatorilor decid ce produse să achiziționeze, cel puțin în parte, în funcție de interacțiunile lor cu companiile pe rețelele sociale. Abordarea noastră unică implică, motivează și îmbunătățește experiența clienților astfel încât aceștia să fie mai predispuși să aleagă afacerea sau produsul dumneavoastră.
Vom dezvolta o strategie de gestionare a rețelelor sociale care încurajează urmăritorii să vorbească despre afacerea dumneavoastră extraordinară. Indiferent dacă aveți cinci urmăritori sau cinci milioane, managerii noștri și experții în social media vă vor ajuta să deschideți uși pe care nu le-ați crezut niciodată posibile.
Faza 1: Audit social și descoperire
Primul pas este să ne familiarizăm cu afacerea, produsele și serviciile tale. O să facem o verificare completă a conturilor tale de social media, dacă există și o să stabilim obiective clare pentru o campanie de social media bine direcționată. Conturile de social media care nu există, vor fi create si operate de către specialiștii Noble House.
Următorul pas este să identificăm publicul țintă și concurența ta. Pe cine vrei să atragi cu marketingul promoțional? Femei? Bărbați? Milenniali? Baby boomers? Cine sunt principalii tăi competitori? Există vreun concurent online despre care nu știai până acum? După ce adunăm toate datele astea, trecem la Faza 2.


Faza 2: Strategie
Experții noștri vor dezvolta o strategie detaliată și personalizată de gestionare a rețelelor sociale pentru a se potrivi nevoilor și bugetului tău. Vom crea postări separate pentru fiecare platformă de social media, optimizându-le în funcție de demografie, interese și altele specifice fiecăreia.
Ca de obicei, o să personalizăm soluția pentru afacerea ta și nu o să-ți recomandăm ceva decât dacă credem că o să-ți maximizeze randamentul investiției (ROI).
Faza 3: Implementare
O să creăm calendare de conținut detaliate si campanii cu reclame customizate astfel încât să poți aproba textul, imaginile și grafica personalizată înainte să fie publicate. După ce ai dat feedback și ai dat undă verde, o să urmăm un program strict de postare, ca să ne asigurăm că postările tale apar la momentul potrivit, maximizând vizibilitatea și implicarea. Pentru afacerile locale, putem folosi chiar strategii mai avansate, cum ar fi geotargeting-ul și geofencing-ul, ca să atragem consumatorii către site-ul tău prin intermediul rețelelor sociale.
Odată ce această campanie va atinge succesul așteptat, vom extinde semnificativ prezența ta pe rețelele sociale, vom amplifica entuziasmul și participarea consumatorilor, și vom stimula o creștere impresionantă a numărului de conversii.


Faza 4: Analiză și Raportare
O să măsurăm performanța campaniilor tale și o să-ți furnizăm rapoarte detaliate pentru a urmări implicarea consumatorilor. Aceste rapoarte ne permit să personalizăm și să îmbunătățim campaniile noastre de social media, crescând și mai mult prezența ta pe rețelele sociale si rateke de conversie.
O să comunicăm cu tine la fiecare pas al acestui proces, astfel încât să știi exact ce se întâmplă cu toate conturile tale.
Întrebări frecvente:
Implicarea cu clienții dumneavoastră, schimbul de informații de calitate, postarea constantă, precum și utilizarea hashtag-urilor/geotag-urilor/cadou-urilor în avantajul dumneavoastră sunt toate modalități excelente de a atrage clienți în social media. Cheia stă în conținutul pe care îl postați și nu doar conținutul pe care îl postați și nu doar în conținutul simplu, ci un conținutul atent și atrăgător care se adresează celor care vă urmăresc.
Miliarde de oameni folosesc zilnic rețelele sociale, așa că este important să le folosiți în avantajul dumneavoastră. Social media ajută la conștientizarea mărcii, la relațiile cu clienții și la generarea de vânzări și de asemenea, este una dintre cele mai rapide modalități de a vă aduce un produs special sau nou direct în fața consumatorilor.
Luați în considerare, cel puțin, Facebook, Instagram, X, LinkedIn, TikTok și Pinterest. Fiecare platformă are puncte forte diferite. În cele din urmă, cu cât prezența dvs. online este mai mare, cu atât mai mult vă puteți construi un public interesat.
Unele modalități excelente de a crește gradul de conștientizare a brandului în social media includ hashtag-uri/geotag-uri, cadouri/concursuri, postări consistente și implicarea publicului. Hashtag-urile/geotag-urile vor ajuta la atragerea potențialilor clienți care caută în zona lor locală sau un anumit produs. Ofertele și concursurile pot face cunoscut numele afacerii dvs. prin faptul că cei care se înscriu, partajează sau vă urmăresc sunt eligibili pentru a câștiga un premiu. Implicarea cu publicul dvs. este la fel de importantă. Răspunzând la întrebări/comentarii sau împărtășind postările în care clienții vă etichetează, veți încuraja activitatea pentru viitor și veți crește gradul de conștientizare în jurul mărcii dvs.
Conținutul care este atât de înaltă calitate, cât și relevant este cel mai bun pentru a fi postat pe social media. Poate fi vorba de sfaturi pe care clienții dvs. le pot împărtăși, o reducere pe care o pot folosi sau ce să comande data viitoare când vin. Conținutul de calitate vă va menține clienții atât interesați, cât și informați, și îi va face să revină pentru mai mult. Asigurați-vă întotdeauna că conținutul este relevant pentru afacerea dvs., dar în același timp diversificați conținutul pe care îl postați. Vreți ca adepții dvs. să revină în continuare și să fie interesați și informați.
Da, ar trebui, deoarece aceștia pot distribui postarea dvs. în povestea lor, unde o va vedea un public mai larg (inclusiv adepții/prietenii lor). Etichetarea cuiva vă va crește, de asemenea, gradul de implicare. Dacă prezentați un produs sau un serviciu, dacă ar fi, de asemenea, o idee bună să etichetați pagina lor de afaceri socială.
Da, sunt foarte importante. Atunci când oamenii caută un hashtag pe o platformă de social media, va apărea postarea ta (la fel și postările concurenților tăi care folosesc același hashtag... dar... dacă postezi conținut atractiv, cu o frecvență bună și o propunere de valoare adăugată, cel mai probabil vei câștiga bătălia hashtag-urilor). De exemplu, atunci când căutați #hotelmamaia, persoanele care caută acest serviciu vă vor vedea postările și, eventual, vă vor contacta pentru o rezervare. De asemenea, anumite platforme de socializare permit oamenilor să urmărească hashtag-uri, crescând astfel probabilitatea ca aceștia să vă vadă postările.
Prin postarea unor legende(captions) care pun întrebări, prin cunoașterea publicului și prin crearea de conținut valoros. În ultima vreme am văzut o creștere a sondajelor și a conținutului interactiv folosit pe canalele de social media. Vă menține urmăritorii implicați și vă transformă postarea într-o resursă. Există un alt tip de "boosting" pe care îl puteți face pe Facebook și care transformă postarea dvs. într-un anunț pe care îl puteți difuza către un anumit grup demografic. "Boosting" sau "Boostarea" unei postări pe rețelele sociale are beneficii limitate, dar dacă doriți cu adevărat să cheltuiți niște bani pentru publicitate, ar trebui să luați în considerare campaniile publicitare care a pot fi personalizate pentru a viza și a fi mai precise.
Acest lucru depinde de timp, de buget, de audiență și de utilizarea sau nu a reclamelor plătite. Social media se schimbă și evoluează în mod constant. Am văzut rezultate foarte bune în doar 48 de ore, dar depinde nu numai de cele de mai sus, ci și de faptul că aveți un produs sau un serviciu bun și că puneți la punct un plan de social media corect, ajustați și implementați.
Dacă aveți o afacere, atunci o pagină de afaceri pe Facebook este o necesitate. Este împotriva termenilor și condițiilor Facebook să folosiți o pagină de profil personal pentru afacerea dvs.
Succesul are multe elemente măsurabile: trafic, lead-uri și mesaje. Atunci când numărați numărul de fani (Facebook) sau de urmăritori pe care îi aveți, vă poate ajuta să înțelegeți care este raza de acțiune a rețelelor sociale, câți oameni vă conduc către site-ul dvs., câți dintre aceștia sunt lead-uri calificate și câți dintre ei devin efectiv clienți. Măsurarea succesului este esențială pentru a continua și a vă îmbunătăți eforturile de marketing.
Este o alegere personală, dar este foarte utilă atunci când vă planificați viitoarele postări. Ar trebui să vă planificați calendarul de conținut cu cel puțin o lună înainte și să vă asigurați că notați orice sărbători sau date de promovare pe care doriți să le marcați cu conținut special.
Printre greșelile frecvente se numără: postările inconsecvente sau sporadice, faptul că nu răspundeți la întrebările oamenilor despre postările dumneavoastră, nu adăugați descrieri la poze și greșeli de ortografie, pentru a numi doar câteva. De asemenea, o mare greșeală este să ai un calendar de conținut excelent, dar să nu ai urmăritori pe pagină (dacă postezi organic). Chiar dacă conținutul dvs. este în formă maximă, cineva trebuie să îl vadă pentru ca acesta să funcționeze. Dacă abia îți începi pagina de afaceri pe rețelele sociale, ar fi o idee excelentă fie să creezi o campanie care să-ți aducă like-uri/followeri de calitate, fie să o combini cu calendarul tău lunar de conținut.
Da, ar trebui să mențineți paginile proaspete cu conținut nou, astfel încât publicul să nu se plictisească. Este important să prezentați proiecte noi și în curs de desfășurare pentru a arăta publicului dvs. că vă extindeți în mod constant afacerea. Pagina dvs. de socializare este ca un ziar, diversificați conținutul, interacționați cu cei care vă urmăresc și țineți neapărat pasul cu tendințele.
Postarea în mod consecvent. Implică-te în conversații. Răspundeți la întrebări. Încurajați implicarea publicului. Fiți creativi. Gândiți în afara cutiei.
Follow sprees, folosirea hashtag-urilor, postări constante, biografii creative pentru a atrage atenția oamenilor atunci când vă vizualizează pagina. Coordonați-vă cu afacerile locale și dați-vă reciproc strigăte pentru a promova încrucișat fiecare cont. Faceți o campanie publicitară de tip "a page like" (care funcționează destul de bine).
Dăm 100% pentru fiecare client și profităm de această ocazie pentru a ne arăta cu adevărat abilitățile. Facem cercetări amănunțite pentru a ne asigura că știm care este publicul clientului nostru, hashtag-urile corecte care trebuie folosite, cum să creștem gradul de implicare și cum să îl diferențiem de concurență. Avem o abordare de concierge, prin care ne adaptăm serviciile pentru a răspunde exact nevoilor și bugetului dumneavoastră. Suntem orientați spre rezultate și lucrăm cu dvs. până când vă depășim obiectivele.
Puneți întrebări în descrieri sau organizați un concurs sau un sondaj. De exemplu: puneți-i să comenteze și să eticheteze 3 prieteni care trebuie să vă urmărească pagina. Alte idei includ prezentarea de imagini/video din spatele scenei, transmiterea de videoclipuri în direct și găzduirea de întrebări și răspunsuri. Fiți creativi și postați în mod regulat! Cu cât aveți mai multe postări, cu atât veți primi mai multe date și de acolo puteți vedea ce funcționează și ce nu. În zilele noastre, webinarele sunt calea de urmat, gândiți-vă să puneți la cale un webinar de calitate și succesul va urma.
Postați un tweet cu o imagine, aveți mai mult de 100 de caractere, postați un tweet la o oră potrivită când mulți oameni sunt pe Twitter (de exemplu, nu la ora 4 dimineața).
Cel mai bine este să răspundeți la toate mesajele directe, dar nu trebuie să răspundeți la fiecare comentariu la postările dumneavoastră. Puteți da like comentariului lor pentru a le arăta că l-ați văzut. Nu trebuie să îi urmăriți pe toți cei care vă urmăresc înapoi, dar ar fi benefic să îi urmăriți pe cei din industria dvs., cum ar fi alte branduri similare care au un număr mare de urmăritori, precum și influenceri.
Da, ar fi bine să ieșiți în evidență printre concurenți. Este un mare avantaj să aveți platforme de social media cu o prezență online interactivă sau un public angajat în socializare.
Cercetările arată că media de acces organic pentru o postare pe Facebook este de 5,17% din like-urile unei pagini, în timp ce media de acces plătit este de 28,1%. Nu numai că media socială plătită aduce literalmente mai multe priviri asupra afacerii dvs., dar crește și gradul de conștientizare a mărcii, este rentabilă și se adresează mai eficient publicului dvs. Pe scurt: DA, funcționează foarte bine!
Social media organică este orice activitate de social media fără promovare plătită. Marketingul plătit în social media implică orice lucru care utilizează bani publicitari, cum ar fi postările sponsorizate, campaniile publicitare, boost-urile, campaniile de mesaje etc.
Targetarea bazată pe interese poate fi utilizată pentru a vă asigura că anunțurile ajung la persoanele potrivite, care ar fi suficient de interesate de conținutul dvs. pentru a-l urmări și a se implica în el.
Campaniile de social media plătite pot fi lansate pentru a genera lead-uri, pentru a crește numărul de like-uri, pentru a stimula angajamentul și pentru a atrage trafic către site-ul dvs. web. Cel mai mare avantaj este obținerea unor rezultate mai rapide decât cele pe care le-ai obține de obicei cu social media organică.
Programează o Consultație Gratuită
Testimoniale:



Rachel Foster
NortheastCo


Kesti Aysseh
Darien Chamber of Commerce


Pamela Kushner
HonorBound Foundation


Dr. Peter Maro
Blue Wave Orthodontics


Megan Rose
Events by Megan

