Funnel Marketing/Marketingul în Pâlnie
Marketingul în pâlnie este cel mai eficient și cuprinzător mod de a atrage consumatorii către afacerea dumneavoastră. La Noble House, ne concentrăm pe trei metode de a atrage afaceri, fiecare dintre ele având un rol important în cadrul unei pâlnii de marketing: publicitatea plătită, marketingul organic și campaniile eficientizare a performanțe.
Publicitate Contra Cost
Publicitatea plătită este una dintre cele mai eficiente modalități de a atrage clienți noi și este de cele mai multe ori primul punct de contact al acestora cu brandul dumneavoastră. Publicitatea cu plata pe clic, cea mai populară formă de publicitate digitală, are numeroase avantaje. Principalul avantaj este că permite agenților de publicitate să vizeze lead-uri din anumite locații și date demografice. Puteți utiliza chiar și un "pixel" - o bucată de cod de pe site-ul dvs. web care urmărește vizitatorii - pentru a direcționa anunțurile către persoanele care v-au vizitat deja site-ul. Spre deosebire de SEO, publicitatea "pay per click" prezintă rezultate imediate. Puteți fi pe prima pagină a unei căutări pe Google instantaneu!
Odată ce afacerea dvs. a generat un număr mare de urmăritori pe rețelele de socializare, Noble House poate folosi un Pixel Facebook pe site-ul dvs. web pentru a urmări și retargeta persoanele care v-au vizitat deja site-ul web.
Traficul plătit este alcătuit din reclame digitale plătite pe rețelele de socializare (Facebook, Twitter, LinkedIn etc.) și Google, care pot urmări parcursul unui utilizator către un site web și pe un site web. Componenta de trafic plătit este vitală într-o pâlnie de marketing, deoarece permite afacerii să rămână în atenția consumatorilor. Pixelii asociați cu fiecare cont de publicitate contra cost permit în continuare unei întreprinderi să reamintească consumatorilor interesul inițial demonstrat de aceștia (care se manifestă prin interacțiunea lor cu anunțurile și prin vizita inițială a site-ului web). Traficul plătit și traficul organic pot și ar trebui să finalizeze cu un anumit tip de solicitare a unui e-mail sau a unui număr de telefon. Fiecare persoană care furnizează informații de contact se va înscrie apoi într-o campanie de cultivare.
Marketing Organic
În lumea marketingului, "organic" înseamnă pur și simplu neplătit. În loc să plătiți pentru reclame afișate pe motoarele de căutare sau pe rețelele de socializare (mai multe despre acest lucru mai jos), marketingul organic profită de algoritmii acestora pentru a vă promova afacerea. SEO, gestionarea rețelelor de socializare și gestionarea reputației sunt principalele metode de marketing organic. Puteți folosi aceste strategii pentru a vă dezvolta brandul, pentru a interacționa cu consumatorii și cu alte întreprinderi - sau pentru a vă îmbunătăți recenziile clienților - fără a plăti Google, Facebook, Instagram sau altundeva pentru promovare.
Eforturile de marketing organic, în special pe rețelele de socializare, creează o oportunitate pentru un dialog continuu cu clienții. Aceasta este o modalitate extrem de puternică de a vă aprofunda brandul și de a vă îmbunătăți imaginea publică. Echipa de management al rețelelor de socializare de la Noble House vă va spune exact cum să interacționați cu publicul de pe rețelele de socializare, indiferent dacă aceștia au auzit sa nu de brandul dvs. până acum sau dacă sunt clienți cu vechime. Creăm o soluție personalizată pentru fiecare client în parte, pentru a asigura cât mai multă implicare.
Campanii de Eficientizare a Performanței
Campaniile de Eficientizare a performanței permit echipei dvs. de marketing să alimenteze fiecare potențial client prin remarketing pe rețelele de socializare și pe Google, precum și prin campanii de e-mailuri de tip "drip". Anunțurile de remarketing de pe rețelele de socializare/Google vor conține un CTA puternic și vor urmări utilizatorii începând cu rețelele de socializare și ulterior pe site-urile pe care le vizitează. Campaniile de e-mail de tip "drip" reprezintă o serie de e-mailuri care devin progresiv mai puternice în ceea ce privește CTA-ul.
Publicitate Nativă/Native Advertising
Publicitatea nativă este o formă de publicitate "cost per click" care se integrează în conținutul platformei pe care este plasată, astfel încât să apară ca fiind o parte naturală a experienței utilizatorului. Un spot publicitar nativ poate fi prezentat sub mai multe formate: videoclipuri, articole, postări pe blog, postări în rețelele de socializare, fotografii și multe altele. Acest tip de conținut sponsorizat este de obicei mai scump decât publicitatea standard de tip "pay per click" sau remarketing. Cu toate acestea, deși nu toate canalele de marketing utilizează publicitatea nativă, aceasta poate fi un instrument extrem de eficient pentru comercianții dintr-o varietate de industrii.
Programează o Consultație Gratuită
Client Stories



Rachel Foster
NortheastCo


Kesti Aysseh
Darien Chamber of Commerce


Pamela Kushner
HonorBound Foundation


Dr. Peter Maro
Blue Wave Orthodontics


Megan Rose
Events by Megan

