Gestionarea Reputației Online

Gestionarea Reputației Personale și de Afaceri

Indiferent de tipul de afacere pe care o conduceți, protejarea reputației online este una dintre cele mai importante modalități de a vă proteja profiturile și de a vă dezvolta comunitatea de clienți. Aproape toată lumea utilizează internetul pentru a găsi informații despre restaurante, magazine, spitale, agenții imobiliare, dentiști, organizații non-profit, medici și multe altele. Comentariile negative sau recenziile proaste ale clienților pot avea un impact semnificativ și de durată asupra modului în care oamenii vă percep afacerea, iar acest lucru poate alunga potențialii clienți. Reputația dvs. determină în numeroase moduri cât de bine vă merge în afaceri, așa că nu ar trebui să o lăsați la voia întâmplării.

Noble House oferă servicii de gestionare a reputației pentru a consolida recenziile clienților, pentru a împiedica apariția presei negative și pentru a îmbunătăți modul în care sunteți perceput atât de către consumatori, cât și de către semenii dumneavoastră. Acest lucru este important, indiferent dacă conduceți o afacere mare sau dacă sunteți doar o singură persoană. Dacă reputația dvs. digitală a fost afectată de recenziile proaste ale clienților sau de conținutul negativ, Noble House va analiza imaginea dvs. digitală și va lucra pentru a elimina conținutul negativ din paginile de rezultate ale căutărilor Google.

Procesul de Gestionare a Reputației

Cum realizăm aceste obiective?

Inițial, echipa de la Noble House se consultă cu clientul pentru a face o analiză a reputației online cu privire la acesta și pentru a identifica orice conținut nedorit sau recenzii negative. Apoi, se dezvoltă o strategie personalizată pentru a restaura și a proteja brandul companiei sau brandul personal.

Primul pas în planul nostru este, de obicei, să ne adresăm consumatorilor nemulțumiți ai clientului pentru a vedea ce a fost în neregulă și cum putem remedia situația. În peste 90% din cazuri, recenziile negative ale clienților sunt postate în baza unei mici probleme care putea fi evitată sau a unei simple erori de comunicare. Redactorii noștri lucrează direct cu clienții pentru a-i ajuta să îmbunătățească căile de comunicare și să facă mesajele lor mai pozitive, mai prietenoase și mai serviabile. De exemplu, răspunsul la comentariile clienților pe rețelele de socializare poate fi extrem de util în ceea ce privește reputația unei afaceri.

Bineînțeles, există și modalități mai avansate de a îmbunătăți reputația. Strategia noastră implică, de regulă, o campanie agresivă SEO având conținut complet original ( precum postări pe blog și postări în rețelele de socializare) pentru a îndepărta conținutul negativ de pe paginile de rezultate. Folosim un software special de gestionare a reputației care ne permite să monitorizăm reputația unui client pe sute de site-uri și directoare de afaceri de pe internet. Dacă există ceva negativ undeva acolo, vom identifica acest lucru și vom face tot posibilul pentru a face să pară o anomalie.

Cea mai puternică armă pentru gestionarea reputației este conținutul pozitiv; în cazul în care clienții văd numeroase articole și postări care vă laudă afacerea, în timp ce există o singură recenzie negativă, este mai probabil să nu ia în considerare acea recenzie. Acesta este motivul pentru care postăm la sute de liste și directoare de afaceri, pentru a vă oferi cât mai multă presă bună.

În cele din urmă, odată ce am stabilit o reputație mai pozitivă pe motoarele de căutare, directoare și platformele de socializare, Noble House monitorizează toate aceste locații, furnizând rapoarte lunare privind progresele înregistrate.

Gestionează-ți reputația online acum!