Geotargeting" (geo-targetare) și "Geofencing" (delimitare geografică)
Geotargeting și geofencing sunt similare, dar nu la fel. Geotargeting-ul utilizează locația unui utilizator pentru a prezenta un anumit conținut sau pentru a trimite o anumită reclamă. De exemplu, s-ar putea să doriți să afișați un afișaj pentru utilizatorii de site-uri web din Brașov și altul pentru utilizatorii de site-uri web din Timișoara. Specialistii Noble House ar folosi geotargetingul pentru a realiza acest lucru.
Geofencing, pe de altă parte, permite întreprinderilor să afișeze conținut promoțional de marketing în zone foarte specifice - uneori de doar 100 de metri pătrați - pentru audiențe dinamice. Unii comercianți, de exemplu, utilizează geofencing-ul pentru a viza utilizatorii care tocmai au intrat într-o anumită clădire sau într-o anumită parte a orașului. Acest lucru este în special util pentru afacerile locale sau pentru afacerile situate în zone dens populate.
Fie că folosiți aceste instrumente pentru a promova anumite părți ale site-ului dvs. web sau pentru publicitatea pay per click în social media, ele pot fi incredibil de puternice. Vom lucra cu dvs. pentru a concepe strategia perfectă pentru afacerea dvs., indiferent dacă este de dimensiune.
Aici găsiți un exemplu de campanie creativă și de succes, creată de Noble House, pe care Burger King a folosit-o împotriva McDonalds: https://www.alistdaily.com/technology/burger-king-app-mcdonalds-whopper/
Programează o Consultație Gratuită
Client Stories



Rachel Foster
NortheastCo


Kesti Aysseh
Darien Chamber of Commerce


Pamela Kushner
HonorBound Foundation


Dr. Peter Maro
Blue Wave Orthodontics


Megan Rose
Events by Megan

