Ajutăm clienții noștrii să valorifice puterea e-mailului, oferind campanii creative de e-mail marketing care generează rezultate.
Serviciile noastre de marketing prin e-mail, expertiza și cunoștințele din industrie sunt fără egal pe piața din România și America de Nord. Suntem unic pozitionați pentru a vă oferi expertiza noastră în construirea unor programe de marketing prin e-mail de cea mai bună calitate pentru afacerea dvs.
Design & Producere E-mail
Proiectăm șabloane cu grafică personalizată și scriem texte originale pentru a da e-mailurilor un aspect profesional și legitim. Fiecare etapă a procesului de proiectare și producție a e-mailurilor este analizată în funcție de nevoile și obiectivele unice ale clientului. Astfel, e-mailurile noastre pot genera mai eficient noi lead-uri, pot converti mai mulți clienți și pot maximiza randamentul investiției.


Trimiterea și Analiza Campaniilor de E-mail
O idee este la fel de bună ca și execuția sa. Din acest motiv, noi dezvoltăm o strategie personalizată pentru fiecare client și monitorizăm atent analizele pentru fiecare campanie de e-mail marketing. Vom genera rapoarte care arată de câte ori a fost deschis email-ul tău, câți oameni au dat click pe link-urile din e-mail și, în cele din urmă, câți potențiali clienți au fost convertiți prin intermediul campaniei.
De asemenea, putem executa (nurture campaigns) - campanii de eficientizare a performanței astfel încât să puteți trimite email-uri particulare în funcție de cine din lista a deschis, a făcut click sau nu a reacționat. Ne asigurăm de construirea strategiei perfecte pentru afacerea ta, lucrând alături de tine la fiecare pas.
Creșterea Listelor de E-mailuri
Vă asigurăm creșterea exponențială a listei de e-mail-uri - mult dincolo de lista dvs. interna de marketing. Un lucru foarte important este că putem categoriza listele noastre cu grijă selectate, cu opt-in, după locația geografică, profesie și multe altele. Investiția într-o listă de email de calitate superioară vă poate deosebi de concurență și vă poate propulsa afacerea la următorul nivel.

Întrebări Frecvente:
Marketingul prin e-mail este un serviciu utilizat pentru a interacționa cu publicul țintă direct prin e-mail. Este o modalitate rapidă, flexibilă și eficientă din punct de vedere al costurilor de a ajunge la clienți existenți și noi. De asemenea, vă permite să creați mesaje specifice bazate pe diverse reguli și categorii care pot fi beneficale la creșterea ratelor de conversie.
Marketingul prin e-mail nu este dificil. Cu toate acestea, este un proces care implică o cantitate considerabilă de testare și măsurare a datelor colectate pentru a învăța cum să comunicați cel mai bine cu publicul dvs. Veți avea nevoie să selectați o platformă care este construită special pentru trimiterea de e-mailuri în masă (nu un cont personal - aceasta nu va funcționa). Veți avea nevoie, de asemenea, de o bună strategie de marketing prin e-mail înainte de a trimite orice e-mail-uri. Cel mai important este să aveți o listă de destinatari care au optat pentru a primi e-mail-uri.
Marketingul prin e-mail oferă un randament foarte bun pe investiție (44:1!) e-mail-urile fiind relativ ușor de realizat. Puteți ajunge la (potențialii) clienți într-un mod personal prin segmentarea listei de e-mail-uri cu scopul de a ținti nevoi specifice. Astfel, marketingul prin e-mail este foarte flexibil. Dacă trimiteți cupoane, sondaje, promoții sau orice alte mesaje, puteți face acest lucru cu puțin timp și efort.
Ideal, ați trimite e-mail-uri abonaților existenți, dar aveți, de asemenea, opțiunea de a dezvolta bazele de date e-mail de calitate superioară prin intermediul Noble House Digital și partenerii săi.
Acest lucru depinde de mai mulți factori: tipul afacerii, sezonalitate, urgență, oferte, etc. Exemplu: un magazin alimentar ar putea avea vânzări zilnice și în acest caz, un e-mail zilnic către abonații lor nu ar fi intruziv. De asemenea, segmentarea listelor de e-mail este esențială pentru a ne asigura că oamenii nu primesc e-mail-uri nedorite - aceasta ajută la reducerea ratei de dezabonare.
Primul pas: livrarea în inbox. Apoi? Subiectul - Subiectul - Subiectul. Totul se reduce la utilizarea liniei de subiect potrivite cu scopul de a deschide cât mai multe contacte e-mailul tău. Lungimea ideală a liniei de subiect ar trebui să fie între 6-8 cuvinte. De asemenea, încercați să personalizați linia subiectului prin includerea numelui persoanei de contact. Oamenii acordă mai multă atenție atunci când văd numele lor. Este important sa fim foarte strategici în ceea ce privește frecvența și momentul în care trimiteți e-mailuri. Aproximativ 2 e-mailuri pe săptămână sunt suficiente. Includeți mai mult de o tema în linia subiectului. De exemplu: "Cum să rămâneți în formă: Întăriți inima prin exerciții cardio regulate". Testarea A/B este o modalitate excelentă de a testa mai multe linii subiectului și conținut creativ.
Da, absolut, dacă este făcut corect. Marketingul prin e-mail continuă să fie una dintre cele mai simple, dar și cele mai eficiente metode pentru a-ți promova afacerea. Cele mai mari 4 beneficii sunt: 1) E-mailurile sunt țintite prin utilizarea listelor segmentate, a profilului demografic, a locației și a intereselor specifice clienților. 2) Creșterea conștientizării brandului - Expuneti afacerea la potențialii clienți. Poate nu veți vedea întotdeauna vânzări imediate, cu excepția cazului în care sunteți Amazon sau Apple, dar în timp brandul dvs. va rămâne în mintea consumatorilor prin mesajele repetate. Când un consumator are nevoie de produsul sau serviciul tău, își va aminti de mesajule repetate și probabil va lua legătura. 3) Măsurabilitate - Marketingul prin e-mail conține metrici valoroși, precum ratele de deschidere, ratele de click și ratele de respingere. Prin analizarea acestor metrici, veți câștiga cunoștințe valoroase despre comportamentele și interesele clienților, permițându-vă să vedeți conținutul la care clienții răspund și la care nu răspund. 4) Eficient din punct de vedere al costurilor - Față de materialele tipărite tradiționale pentru a-ți promova afacerea, marketingul prin e-mail nu necesită cheltuieli suplimentare precum taxele poștale, tipărirea anunțurilor sau a oricăror alte materiale de marketing tradiționale.
Dacă ai un website pe care oameni îl citesc și îl accesează, este o idee bună să ai o formă de abonare cu opțiunea de a accepta, astfel încât acei utilizatori să se aboneze la un buletin informativ. Dacă nu o faceți, veți pierde atat oportunitatea valoroasă de a rămâne în contact cu audiența (engagement) cat și oportunitatea de a crește lista dvs. de e-mail.
Un e-mail bun începe cu o linie de subiect bună. Inboxurile sunt inundate cu e-mailuri acum mai mult ca niciodată. Linia subiectului trebuie să fie scurtă, atractivă și descriptivă. Includerea unui cod cupon sau a unui emoji poate face ca linia subiectului să se remarce printre celelalte.
Creați conținut dinamic și captivant. Atunci când creați o campanie de e-mail, doriți să fiți sigur de relevanța conținutului, de mesajul brandului dumneavoastră și de includerea intereselor abonaților și așteptările lor. Crearea unui buletin informativ prin e-mail este un bun exemplu de a) crearea unei povești b) includerea știrilor c) evidențierea clienților mulțumiți (testimoniale) etc.
Personalizarea - Încercați să adăugați un câmp de îmbinare prin utilizarea numelui clientului în linia subiectului sau la începutul e-mail-ului dvs. precum "Dragă, Nume". Personalizarea va include automat numele din lista dvs. Desigur, fiți sigur că aveți acest câmp(Nume) pe lista de contact. Asigurați-vă că aveți șabloane(templateuri) de e-mail bine proiectate/optimizate. Dacă un e-mail este neclar, greu de citit/de urmărit, nu este mobile-friendly, etc. atunci experiența finală a utilizatorului va fi, de asemenea, afectată. Asigurați-vă că utilizați blocuri de conținut scurte cu acțiuni de apelare(CTA) care să direcționeze abonații către site-ul dvs. și către canalele/postările de social media.
Programează o Consultație Gratuită
Client Stories



Rachel Foster
NortheastCo


Kesti Aysseh
Darien Chamber of Commerce


Pamela Kushner
HonorBound Foundation


Dr. Peter Maro
Blue Wave Orthodontics


Megan Rose
Events by Megan

